قوانین در میراکو
قوانین در میراکو
قبل از بیان قوانین و شرایط در باب خرید ساعت مچی :
لازم است ذکر کنیم که میراکو بنای تجارت خود را به رضایت مشتری نهاده است و در مرتبه اول رضایت و خشنودی مشتری در خرید مهم است حتی اگر سود کسب شده از فروش بسیار ناچیز باشد. چرا که مشتری اگر از خرید خود راضی باشد یک ارتباط بسیار کلیدی و یک افتخار برای فروشنده کسب شده است.
میراکو همواره در تلاش بوده تا بتواند بهترین خدمات را در ارتباط با ساعت مچی از جمله قیمت منصفانه، اطلاعات دقیق در مورد محصول، عکس های مطابق، پکینگ زیبا و خدمات پس از فروش ارائه دهد. بنابراین از مشتریان عزیزمان خواهشمندیم هنگامیکه ثبت سفارش انجام میدهید حتما به موارد بالا توجه فرمایید.
اگر مشتری از خرید خود راضی نباشد و یا تمایل به تعویض کالا داشته باشد:
* اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریعتر از طریق شماره تماس داده شده در سایت به ما اطلاع داده شود.
* اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود راضی نباشد و یا تمایل به تعویض کالا داشته باشد، حداکثر تا 48ساعت، باید تصمیم خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد. فاکتور سفارش شما تا 48ساعت پس از تحویل در حالت تعلیق میباشد و بعد از این زمان به حالت تکمیل شده تغییر میکند.
* در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکانپذیر است که محصول در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد.
– لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، امکان استفاده از تعویض یا مرجوعی را منع میکند.
* همچنین در صورت انصراف از خرید، هزینه کالا پس از کسر مبلغ هزینه ارسال کالا که به عهده مشتری می باشد، حداکثر ظرف 72 ساعت به حساب مشتری واریز می گردد.
اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد:
محصولات قبل از ارسال توسط کارشناسان ما به مراتب بررسی میشوند خصوصاً برای ارسال به شهرستان این دقت بیشتر است چرا که فاصلۀ فروشگاه و مشتری زیاد خواهد بود.
* اشکال و یا ایرادات فنی باید حداکثر تا 48 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به فروشگاه اطلاع داده شود تا مراتب تعویض انجام شود.
* این سرویس اشکالهای فنی و ظاهری مانند شکستگی، خط و خش و … که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شده است را شامل نمیشود.
* در میراکو عکاسی محصولات بسیار با جرئیات انجام میشود تا برای مشتری شک و شبهه ای در خرید نباشد. همینطور مشتری میتواند با استفاده از پیامرسان های ذکر شده در سایت از کارشناسان ما درخواست عکس آنی از محصول را کند. با اینحال اگر بعد از تحویل محصول به مشتری، مشتری متوجه مغایرت محصول با اطلاعات و عکس های محصول شد میتواند درخواست تعویض کالا را از طریق راه های ارتباطی کند. این بند در صورتی اجرا میشود که به هیچ وجه از ساعت استفاده نشود.
مرحله ارسال کالا توسط مشتری چگونه خواهد بود؟
- قبل از ارسال کالا حتما با کارشناسان ما هماهنگی های لازم را انجام دهید و خواهشمندیم بدون هماهنگی کالایی ارسال نفرمایید.
- اگر نیاز به استفاده از خدمات پس از فروش دارید حتما فاکتور یا کارت ضمانت محصول را که مهر میراکو برروی آن قرار دارد را همراه با کالا ارسال کنید.
- اگر محصول را به شخصی هدیه داده اید همراه داشتن کارت ضمانت یا فاکتور همراه محصول الزامی خواهد بود یا از طرف خود میتوانید از کارت یا فاکتور عکس بگیرید و برای ما از طریق ایمیل ارسال کنید.
- در هنگام ارسال کالا حتما از ایمن بودن بسته بندی و مورد اعتماد بودن کالارسان اطمینان حاصل کنید. در صورت پیدا شدن مشکل فنی برای محصول شما هنگام ارسال، فروشگاه مسئولیتی در این قبال نخواهد داشت. ترجیحاً سعی کنید از پست برای ارسال استفاده کنید.
- آدرس دفتر فقط جهت ارسال کالا برای خدمات پس از فروش : تهران-بازار تهران-خیابان ناصرخسرو-کوچه مروی-پاساژرضامروی-طبقه منفی دو-پلاک 42. کدپستی : 1116915764 شماره تماس: 09304145115 گیرنده: خدمات میراکو (این آدرس جهت خرید حضوری یا حضور بدون هماهنگی نمیباشد)
- پس از ارسال و تحویل توسط دفتر خدمات ما به موارد رسیدگی خواهد شد و سلسله مراتب به مشتری اطلاع داده میشود.
از همراهی شما ممنونیم