اخبار دنیای ساعت, نقد و بررسی برندها

سفیران برند های مشهور ساعت مچی

cover 6 scaled

سفیران برند های مشهور ساعت مچی

آرزو، الهام، یا عصبانیت؟ چیزهایی که وقتی می بینید افراد مشهور ساعت دارند احساس می کنید

سفیران برند های مشهور ساعت مچی تشویق کننده های حقوقی هستند. این تشویق‌کنندگان که با دقت انتخاب شده‌اند یک برند را تجسم می‌دهند یا نگاهی به آنچه یک برند می‌خواهد در آینده نزدیک شود را ارائه می‌دهند. و به همین دلیل است که می‌بینید آن‌ها در تبلیغات با استایل مجلل و مینی‌فیلم‌های جذاب می‌درخشند. برای مثال، رایان گاسلینگ تلاش می‌کند یک تگ هویر مدل کاررا را از مجموعۀ فیلم بدزدد.

اگر این کافی نیست، وقتی دوباره آن زمان از سال برای مت گالا در نیویورک، اسکار در لس آنجلس و جشنواره فیلم کن است، ستارگان «به طور معمول» ساعت‌هایی از برندهایی را به نمایش می‌گذارند که حتی نمی‌دانستید. وابسته هستند. آیا فیلم “سیندرلا” به شما الهام می بخشد، شما را آزار می دهد یا شما را بی تفاوت می کند؟ و در مورد روابط معنی دارتر و طولانی مدت بین برندها و سفیران چطور؟ آیا جرج کلونی تا به حال دست شما را برای خرید یک امگا پیچانده است؟

اولین سفیر ساعت کیست؟ آلبرتو سانتوس-دومونت؟ او بیشتر یک تأثیرگذار بود. او ساعت کارتیر خود را پوشید و در صحنه دیده شد، که منجر به تولید یک دسته کوچک از همان ساعت شد؛ اولین ساعت مچی تولید شده در سری‌ها که هوانورد نجیب‌زاده برزیلی در اوایل قرن بیستم در آسمان پاریس استفاده می‌کرد.

فکر نمی‌کنم لویی کارتیه از دوست بلند پرواز خود خواسته باشد که با ساعت سلفی بگیرد. سانتوس-دومونت، با این حال، تمام ویژگی های یک تأثیرگذار و حتی یک سفیر برند عالی را داشت. مردی که 22 ماشین پرنده طراحی کرده بود به عنوان “بیشتر از یک هوانورد” توصیف شد. سبک، شخصیت و حس نوآوری او از او مردی کاملاً مدرن ساخته است.» از سال 1904، چیزهای زیادی تغییر کرده است. بیایید یک مرور (بسیار) سریع داشته باشیم.

سفیران برند های مشهور ساعت مچی 10549

آلبرتو سانتوس-دومونت در سال 1906 پرواز کرد

سفیران برند ساعت های مشهور: آب، زمین، هوا و فضا

زمان هایی وجود داشت که ساعت ها به دلیل کارهای منحصر به فردی که دارندگان آن ها انجام می دادند، مورد توجه قرار می گرفتند. پس از آنکه مرسدس گلیتز، دبیر 26 ساله بریتانیایی و شناگر مسافت های طولانی، در سال 1927 کانال انگلیسی را با یک صدف ضدآب رولکس به دور گردنش شنا کرد، هانس ویلسدورف، بنیانگذار و مدیر این برند، این رویداد مهم را با یک آگهی تمام صفحه جشن گرفت.

در صفحه اول دیلی میل گلیتزه اولین رولکس Testimonee بود. این همان چیزی است که این برند، سفیران خود را می نامد. در صف طولانی ورزشکاران، ماجراجویان و هنرمندان مشهور جهان، یکی دیگر از افراد خارق‌العاده‌ای که ساعت‌ها را به شهرت رساند، آملیا ارهارت بود که در سال 1932 از نیوفنلاند به ایرلند با یک لونژین پرواز کرد.

علاوه بر این، اولین صعود موفق به قله اورست منجر به ایجاد کاوشگر شد. و رشته ای از فضانوردان فرود ماه، کرنوگراف را به ساعت ماه تبدیل کردند. ساعت ابزاری به یک ستاره تصادفی تبدیل شد.

2 6

آلبرتو سانتوس-دومونت در سال 1906 پرواز کرد

پرداخت برای عشق

وقتی چیزی به طور طبیعی و از ته دل می آید، احساس واقعی می کند. شخصیت پل نیومن و پوشیدن دیتونا از هر نظر عالی است. داستان بازیگر/راننده ماشین مسابقه و ساعتش ساختگی نیست و بنابراین غیر قابل انکار است. اینکه برد پیت ابتدا تگ هویر و حالا بریتلینگ پوشیده است، یا بردلی کوپر که سال گذشته IWC خود را به ساعت لویی ویتون تغییر داد، اینطور نیست.

ایده داشتن سفیران برندهای مشهور برای افزایش فروش و کمک به دستیابی به مخاطبان جدید مطمئناً باید تأثیر ثابت شده ای داشته باشند. در غیر این صورت، چرا برندها به این مسیر ادامه می دهند؟

3 6

آملیا ارهارت، پیشگام هوانوردی

اما گاهی اوقات تعجب می کنید که آیا برخی از برندها فقط به خاطر آن از سفیران استفاده می کنند یا حتی ممکن است این کار را انجام دهند زیرا رقبا این کار را انجام می دهند. در رقابت برای “بهترین” سفیر، دلارهای کلان وارد بازی می شوند. راجر فدرر انتقال بزرگی از موریس لاکروا به رولکس انجام داد، اما این یک مسابقه در بهشت ​​نیز بود.

دو نماد غیرقابل انکار سوئیس قرار بود با هم باشند. شراکت بین امگا و جورج کلونی یک رابطه طولانی مدت است که به واقعیت تبدیل شده است. بازیگر شیک پوش نسپرسو می نوشد و امگا می پوشد.

سفیران برند های مشهور ساعت مچی 10549

عدم تطابق

مطابقت یا عدم تطابق در چشم بیننده است. وقتی رایان رینولدز بازیگر کانادایی، مغز خلاق و شخصیت ددپول خنده دار و در عین حال بسیار خشن، به عنوان سفیر برند بین المللی ساعت های پیاژه ظاهر شد، چه فکری کردید؟ این بازیگر در صفحه اینستاگرام خود تصویری از کمپین را به نمایش گذاشت و این توضیح را نوشت: «کار با @piaget شامل مقدار زیادی نشستن معمولی است. انگار کسی «تابلوی دید» را که در ده سالگی درست کردم برایشان فرستاده است.»

5 4

مثال پیاژه بسیار شبیه رفتار کپی‌کننده است. داشتن یک سفیر برند می تواند به موقعیت هایی منجر شود که احساس ناراحتی یا حتی کمی ناخوشایندی کند. با این حال، تا زمانی که سفیر به اعتبار برند خود آسیب نرساند، عدم تطابق می تواند بی ضرر باشد.

6 3

جشن کریسمس در کراویتز

پس از اینکه جیگر لکولتر لنی کراویتز را به عنوان سفیر جدید برند معرفی کرد، ذهن من به حالت فانتزی رفت. در تصوراتم، خانواده کراویتز را دیدم که در حال لذت بردن از یک شام کریسمس خوب بودند. زوئه به پدر، امگا روی مچ دستش نشان داد و این الهام بخش لنی شد تا فوراً به مدیرش بگوید.

سفیران برند های مشهور ساعت مچی 10549

این برند در بیانیه‌ای رسمی درباره زوئه کراویتز 34 ساله گفت: «این بازیگر، کارگردان، مدل و تهیه‌کننده سبک جوانی و اعتماد به نفس خاص خود را دارد و امگا از استقبال او در دنیای خود هیجان زده است. کراویتز گفت: «من عاشق روح ماجراجویانه امگا هستم. “این تمایل به ریسک کردن و امتحان کردن چیزی جدید، بدون قربانی کردن یکپارچگی برند. این نادر است و من خوشحال و مفتخرم که بخشی از این خانواده هستم.»

در وب‌سایت جیگر لکولتر خواندم که «لنی کراویتز از همان ابتدای کارش به‌طور سرسختانه‌ای اصیل بود، همیشه مسیر خودش را دنبال می‌کرد و در بینش هنری‌اش ثابت قدم بود. به لطف یک شباهت قوی بین فلسفه خلاقانه او و یاگر-لکوتر، رابطه او با مزون بسیار طبیعی است.

و بابا لنی چه گفت؟

لنی کراویتز با ووگ در مورد رابطه طبیعی با JLC صحبت کرد و توضیح داد که چرا از قرارداد ساعت خود راضی است. به طور کاملاً غیرمنتظره، سیاست عدم استفاده از تلفن در خانه کراویتز می‌توانست نقشی در کنار هم قرار گرفتن این دو داشته باشد. کراویتز به ووگ گفت: «من می‌خواهم کمتر با تلفن کار کنم، بنابراین اکنون عادت کرده‌ام به مچ دستم نگاه کنم. “من دوست دارم آن را [تلفن] را زمین بگذارم. من ساعت را گرفتم و می‌توانم به موقع برسم.»

اگر نمی توانید منتظر باشید تا لنی کراویتز را که در مراحل ضبط آلبوم جدید است و Reverso او را روی صحنه ببینید، خبر بدی دارم. او به ووگ توضیح داد: «هر چقدر که آنها را دوست دارم، صحنه برای آنها جایی نیست که باید باشد. “وقتی این کار را انجام می دهم، هیچ نگرانی از زمان ندارم، اما در زندگی، بله.”

آیا آنها مارک هستند؟ آیا آنها به برند تبدیل خواهند شد؟ یا نام تجاری آنها خواهد شد؟

اینکه یک سفیر ساعت شما را در تبلیغات بپوشد و همچنین در کمپین یک برند مد بازی کند، مشکل بزرگی نیست. اما می تواند تأثیر یک سفیر را کاهش دهد. به عنوان مثال، رایان گاسلینگ در نقاب گوچی نیز بازی می کند. در حد اعتدال، منطقی است. بالاخره شما ساعتتان را برهنه نمی‌پوشید.

ساعت بخشی از سبک زندگی است که شامل مد، لوازم آرایشی و عطر است. این تغییر بین رقبا توسط افراد مشهور لیست A است که گاهی اوقات احساس ناخوشایندی می کند. یک شراکت به زمان نیاز دارد تا حل شود. یک سفیر زمانی معتبر می شود که رابطه با برند، بالغ و عمیق شود.

8 1

کاهش ارزش و تورم

من تعداد سفیران رسمی و تمام عیار برند را در قلمرو لوکس شمرده‌ام. با این حال، حدس می زنیم که باید تعداد بسیار زیادی باشد. علاوه بر این، شما افراد مشهوری را روی فرش قرمز می بینید که ساعت هایی را می پوشند که قبلا هرگز نپوشیده بودند. و سپس انبوه بزرگی از اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی وجود دارد که هر چیزی را که صورت حساب را پرداخت می کند، تبلیغ می کنند.

ما از زمان آلبرتو سانتوس-دومونت و مرسدس گلیتز فاصله زیادی گرفته ایم. به شدت معتقدیم که با گذشت زمان، نفوذ سفرا کاهش یافته است.

9 2

بردلی کوپر از IWC به لویی ویتون تغییر مکان داد

تعداد ستاره ها افزایش یافته است. یا به عبارتی خام تر، تعداد افراد مشهور بسیار زیاد است. ما قبلاً ستارگان پاپ و سینما داشتیم که در صفحه بزرگ و وینیل می درخشیدند. و اکنون ما همچنین ستارگان واقعیت، ستارگانی که در سریال های هیپ در سرویس های استریم می درخشند و ستارگان رسانه های اجتماعی داریم.

این ستارگان به شدت می درخشند اما طول عمر نسبتا کوتاهی نیز دارند. برای مثال، می‌توانید آن ستاره‌ها را در اکانت اینستاگرام و برنامه‌های گفتگوی اینترنتی بی‌شماری مشاهده کنید.

سفیران برند های مشهور ساعت مچی 10549

بمباران ستاره ها منجر به کاهش ارزش ستاره ها شده است. با ظهور رسانه های اجتماعی و دیگر انواع ارتباطات آنلاین، مشهور شدن یا شناخته شدن کمتر از همیشه دشوار شد. و صنعت سرگرمی نیز به گسترش خود ادامه داد و پلتفرم ها و فرصت های بیشتری را برای افراد مشهور ایجاد کرد.

11

میزی ویلیامز، بازیگر نقش آریا استارک در سریال پرطرفدار بازی تاج و تخت، نقش اول زن پاشا د کارتیه را در اختیار دارد. اما او در حال حاضر چقدر مرتبط است؟

شهرت زودگذر در مقابل ساعت سازی سنتی

هر چند “آسان بیا، آسان برو” به ذهن می رسد. به نظر می رسد هیچ چیز زودگذرتر از شهرت در این روزگار نیست. و این کاملاً برعکس شهرت اغلب برندهای ساعت در قرن ها است. دنیای بسیار محافظه کارانه Haute Horlogerie بر خلاف هیپ ساخته شده است.

ساختن اعتبار معتبرترین برندهای ساعت زمان برد. ایجاد ادراک یک برند شبیه رشد یک درخت است. یک ستاره امروزی شبیه نور یک کبریت است. متأسفانه، آتش چوب را می سوزاند و چیزی که چندین دهه طول می کشد تا ساخته شود، ممکن است در لحظاتی دچار تخریب شود.

اصلاً چه کسی به سفیران نیاز دارد؟

پتک فیلیپ، معتبرترین برند ساعت در جهان، نیازی به سفیر ندارد. شما افراد مشهور را در تبلیغات برند پیدا نخواهید کرد. در عوض، مدل‌های ناشناس را خواهید یافت که به شما می‌گویند پتک فیلیپ حتی برای همۀ افراد نیست، بلکه برای نسل‌ها است.

وقتی با دکتر پیتر فریس، متصدی موزه پتک فیلیپ صحبت شد، وقتی در حال تحقیق در مورد داستان «پتک فیلیپ و همه آن جاز» بود، او فلسفه این برند را روشن کرد. «می‌دانی ساعت‌ها ستاره‌های واقعی هستند؟».

و متصدی همچنین مثال دیگری از این که چگونه یک ساعت پتک بیش از هر کسی می‌درخشد را بیان کرد: «ما می‌توانستیم ساعتی بخریم که زمانی متعلق به جان لنون بود، اما این کار را نکردیم. اگر ساعتی را در حراجی یا از یک شخص خصوصی بخریم، همیشه به ساعت بستگی دارد، نه به صاحبش.»

سفیران برند های مشهور ساعت مچی 10549

تأثیر سفیران برند در فرآیند خرید یک علم دقیق نیست. بله، اثرات یک کمپین تبلیغاتی قابل اندازه گیری است، اما فقط تا یک نقطه. فقط تحقیقات عمیق بازار می تواند چگونگی درک سفیران برند را روشن کند. از طرف خودم می گویم، هیچ سلبریتی تا به حال آنقدر روی من تاثیری گذاشته که بتوانم یک ساعت بخرم.

شاید من خیلی پیرتر از آن هستم که تحت تأثیر افرادی قرار بگیرم که چیزی را تبلیغ می کنند که برای آنها سخاوتمندانه پول می گیرند. آیا شما هم همین احساس را دارید یا دیوید بکهام آن را به درستی نقض کرد و باعث شد یک بلک بی بخرید؟ آیا سفیران برند ساعت باعث ایجاد آرزو، الهام یا خشم می شوند؟ لطفاً در نظرات به ما اطلاع دهید که چگونه افراد مشهور ساعت‌های اسپرت را در تبلیغات مجلات و کمپین‌های آنلاین یا روی بیلبوردها، نمایش‌های اینستاگرام، یوتیوب و غیره مشاهده می‌کنید.

اگر قصد خرید ساعت مچی مطابق با سلیقۀ خود را دارید و در این باره به مشاوره دارید میتوانید با همکاران ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *