سبد خرید0

سبد خرید

0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

سبد خرید0

سبد خرید

0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

اسنپ پی

سلام و عرض ادب خدمت همراهان عزیز میراکو
در اینجا سعی کردیم اکثر سوالات رایج شما در این متن پاسخ داده شود. لطفا پیش از تماس با پشتیبانی به دقت آن را مطالعه فرمائید.

۱) پرداخت اقساطی اسنپ‌پی چیست؟

پرداخت اقساطی اسنپ‌پی یکی از روش‌های پرداخت است که برای کاربران واجد شرایط و خوش حساب اسنپ فعال می‌شود. با استفاده از اعتبار اقساطی می‌توانند به راحتی و بدون دغدغه داشتن موجودی، از فروشگاه‌‌های طرف قرارداد بدون بهره و کارمزد خرید کنند و بدون نیاز به هیچ گونه ضمانت و وثیقه‌ای هزینه آن را به صورت ماهانه از طریق اپلیکیشن اسنپ (بخش سرویس اعتباری) تسویه کنند.

۲) مشتریان چطور می‌توانند از روش پرداخت اقساطی اسنپ‌پی در میراکو استفاده کنند؟

پرداخت اقساطی اسنپ‌پی برای کاربران ۴ مرحلۀ ساده دارد:
۱) به فروشگاه میراکو بروید و در مرحلۀ پرداخت، گزینۀ پرداخت اقساطی اسنپ‌پی را انتخاب کنید.

۲) شماره موبایلی که با آن در اسنپ‌پی ثبت نام کرده‌اید را وارد کنید.

۳) کد تاییدی که می‌فرستیم را وارد کنید.
۴) با پرداخت قسط اول خرید نهایی می‌شود و باقی اقساط را از طریق سرویس اعتباری اسنپ‌پی بپردازید.

۳) مشتری اعلام کرده که دسترسی به سرویس اعتباری ندارد، چطور می‌تواند سرویس اعتباری اسنپ‌پی را فعال کند؟

امکان فعال‌سازی سرویس اعتباری در حال حاضر برای کاربران واجد شرایط اسنپ‌پی وجود دارد. برای فعال‌سازی، به صفحه اصلی سوپر اپلیکیشن اسنپ بروید و روی آیکن «سرویس اعتباری» بزنید،پس از فعال‌سازی قراردادی بین شما و اسنپ‌پی منعقد می‌شود.

همچنین امکان فعالسازی و دریافت اعتبار موقع خرید از طریق {فروشگاه/آموزشگاه/موسسه} را نیز وجود دارد.

۴) مشتری اعلام کرده که در اسنپ‌پی حساب ندارد. آیا می‌تواند موقع خرید ثبت‌نام کند و اعتبار بگیرد؟

بله! می‌تواند حین خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد با وارد کردن شمارۀ موبایلی که با آن در اپلیکیشن اسنپ حساب کاربری دارد و ارائه کد ملی متعلق به صاحب خط در اسنپ‌پی ثبت‌نام کند.

اطلاعات کاربر در لحظه بررسی می‌شود و در صورت تایید، همان موقع اعتبار می‌گیرد و می‌تواند خرید را نهایی کند.

۵) مشتری اعلام کرده که سرویس اعتباری اسنپ‌پی برای او فعال شده است، آیا برای خرید اقساطی باید مجددا ثبت نامی انجام دهد؟

اعتبار اقساطی برای کاربران واجد شرایط و خوش حساب اسنپ‌پی به صورت خودکار فعال می‌شود و نیازی به فعال‌سازی مجدد ندارد.

۶) مشتری سوال کرده که چگونه می‌تواند اقساط را تسویه کند؟

در صورت پرداخت با استفاده از اعتبار اقساطی قسط اول در لحظه خرید پرداخت می‌شود و برای بازپرداخت اقساط آتی، در پایان هر ماه یک بدهی برای‌شان ایجاد می‌شود. برای تسویه‌حساب این بدهی‌ها، به صفحه اصلی سوپر اپلیکیشن اسنپ بروید و روی آیکن «سرویس اعتباری» بزنید، بعد از دیدن صورت‌حسابتان در قسمت بدهی‌های ماه جاری، روی دکمه پرداخت بزنید. با ورود به درگاه بانکی می‌توانید حسابتان را تسویه کنید. مهلت تسویه‌ حساب بدهی هر ماه، پایان ماه است، اما، برای راحتی کاربران امکان پرداخت بدون جریمه دیرکرد تا روز پنجم ماه نیز وجود دارد.

۷) مشتری سوال کرده اگر مبلغ سفارشم از موجودی اعتبار اقساطی‌ام بیشتر بود چکار کنم؟

در این صورت پس از بررسی اعتبار کاربر، اقساط مجددا محاسبه می‌گردد، مابه التفاوت اعتبار اقساطی و مبلغ خرید با قسط اول تجمیع شده و در پرداخت اولیه از کاربر دریافت می‌شود و خرید نهایی می‌شود.

۸) مشتری سوال کرده آیا برای استفاده از پرداخت اقساطی اسنپ‌پی محدودیتی وجود دارد؟

خیر، برای خرید اقساطی کافی است که در صفحه اصلی برنامه (بخش سرویس اعتباری در اپلیکیشن اسنپ) لیست فروشگاه‌های طرف قرارداد اسنپ‌پی را مشاهده کنید و از فروشگاهی به انتخاب خود می توانید به صورت اقساطی خرید کنید. تنها کافی است:

کالا یا کالاهای مورد نظر امکان خرید اقساطی را داشته باشند (در میراکو همۀ محصولات امکان خرید اقساطی را دارند)

سفارش مشتری (مجموع سبد خریدتان) از حداقل مبلغ تعیین شده کمتر نباشد. (حداقل مبلغ تعیین شده برای خرید اقساطی  ۲۰ هزار تومان است و نمی‌توانید کالایی به مبلغ ۱۹ هزار تومان را به‌صورت اقساطی بخرید.)

موجودی اعتبار اقساطی‌تان برای خرید کالا بیشتر از حداقل موجودی قابل پرداخت (۵۰ هزار تومان) باشد.

۹) مشتری سوال کرده آیا امکان لغو سفارش، تغییر سفارش یا ویرایش سفارشی که با اسنپ‌پی پرداخت شده است وجود دارد؟

اسنپ‌پی در زمینه استرداد کالا تابع قوانین فروشگاه است. کاربر می‌تواند با پشتیبانی میراکو تماس بگیرد. قوانین و خط‌ مشی سرویس‌دهنده‌ها برای مرجوعی یا حذف و اضافه کردن کالا در یک سفارش با هم متفاوت است. در نتیجه پس از ثبت سفارش و پرداخت، امکان اصلاح و تغییر آن از طریق‌ اسنپ‌پی وجود ندارد و این موارد را باید مستقیما با میراکو پیگیری شود.

۱۰) مشتری سوال کرده در صورت لغو سفارش یا مرجوع شدن کالایی که اقساطی خریده‌ام چه اتفاقی می‌افتد؟

گاهی ممکن است به دلیل اتمام موجودی، خرابی یا هر علتی برخی یا همه اقلام سفارشی که پرداخت آن با اسنپ‌پی انجام شده است، تغییر کند یا لغو شود. در این صورت فروشگاه موظف است این تغییر را به اسنپ‌پی اعلام کند و حق بازپرداخت هیچ گونه وجهی را به صورت مستقل به کاربر ندارد. این خلاف مقررات اسنپ‌پی است.

اگر لغو سفارش بر اساس قوانین و مقررات میراکو امکان‌پذیر باشد پس از ثبت درخواست از طریق سرویس‌های Cancel و Update:

سفارش مورد نظر لغو می‌شود و مشتری می‌تواند وضعیت آن را در برنامه (بخش سرویس اعتباری داخل اپلیکیشن اسنپ) در بخش سفارش‌ها مشاهده کند و ادمین می‌تواند وضعیت و مبلغ نهایی سفارش را از طریق سرویس Get payment status یا پنل reporting مشاهده و پیگیری کند.

در صورت لغو کامل سفارش، مبلغ قسط پرداخت شده به حساب بانکی کاربر برگشت داده خواهد شد. (روند بازپرداخت در اسنپ‌پی انجام شده و نیاز به تایید هویت پرداخت کننده دارد. لذا برگشت به حساب بانکی بین ۷ تا ۱۰ روز کاری زمان خواهد برد.)

اقساط پرداخت نشده، بلافاصله پس از ثبت درخواست فروشگاه، لغو و معادل آن به موجودی حساب اعتباری کاربر برگشت داده می‌شود.

بدهی های اقساطی کاربر از قسمت بدهی‌ها حذف می‌شود.

۱۱) مشتری سوال کرده اگر مبلغ سفارشم تغییر کند یا بخشی از سفارش مرجوع شود، چه اتفاقی می افتد؟

گاهی ممکن است مبلغ سفارشی به دلیل موجود نبودن برخی از اقلام، مرجوع شدن یا جایگزین شدن با اقلام دیگر تغییر کند. در این‌صورت فروشگاه میراکو باید با استفاده از سرویس‌ Update که اسنپ‌پی در اختیارش گذاشته است مبلغ و اطلاعات سفارش را در اسنپ‌پی به روز کند پس از آنکه مبلغ سفارش‌ به روز می‌شود و مشتری می‌تواند جزئیات سفارش را در برنامه (بخش سرویس اعتباری اپلیکیشن اسنپ)، در بخش «سفارش‌ها» مشاهده کند. امکان به روز رسانی مبلغ سفارش به مبلغی بیشتر از مبلغ پرداخت اولیه وجود ندارد.

اگر سفارش با استفاده از اعتبار اقساطی پرداخت شده باشد:

مبلغ سفارش، مجدد محاسبه می‌شود و به میزان مبلغ جدید از موجودی حساب اعتباری‌ کاربر کسر خواهد شد.

اقساط مجدد محاسبه شده و بر اساس مبلغ سفارش جدید، قسط‌بندی می‌شوند.

مابه‌التفاوت مبلغ پرداخت شده به حساب بانکی کاربر واریز خواهد شد. (برگشت به حساب بانکی بین ۷ تا ۱۰ روز کاری انجام خواهد شد.)

توجه داشته باشید، در چنین شرایطی، تاریخ سررسید اقساط تغییر نخواهند کرد و کاربر باید در موعد مقرر تعیین‌شده آن را پرداخت کند.

۱۲) مشتری سوال کرده سفارشم لغو شده اما هنوز مبلغ به حسابم برنگشته است، چکار باید بکنم؟

در مرحله اول، پنل reporting یا از طریق سرویس get status payment را بررسی کنید، از به روز رسانی وضعیت و مبلغ سفارش اطمینان حاصل کنید. در صورت صحت اطلاعات چنانچه سفارش مشتریمشتری لغو شده باشد یا تغییر کرده باشد، برگشت مبلغ پرداخت شده یا مابه‌التفاوت آن نهایتا بین ۷ تا ۱۰ روز کاری انجام می‌شود و بازگشت اعتبار پرداخت نشده در لحظه انجام شده است. چنانچه مبلغ کم‌شده در بازه زمانی مشخص شده به حساب بانکی‌تان برنگشت، می‌توانید با پشتیبانی اسنپ‌پی ۹۶۸۶۲۰۲۱-۰۲۱ تماس بگیرید.

اسنپ پی یک روش خرید بسیار عالی خواهد بود که در فروشگاه میراکو فعال است و براحتی بوسیلۀ آن میتوانید خریدی انجام دهید که مایل نیستید مبلغ و بهای آن را یکجا پرداخت کنید.

در صورتیکه سؤالی غیر از سؤالات بالا در ذهن شما بوجود آمده با شماره تماس پشتیانی ما تماس حاصل فرمایید. 09304145115

error: کپی برداری ممنوع می باشد!